U bent niet tevreden

Klacht indienen

Er kan altijd iets niet naar uw wens gaan of zelfs fout gaan. Dat is menselijk. Wij zullen er echter alles aan doen om dit te voorkomen en in voorkomend geval er zo attent en alert mogelijk op te reageren. Mocht u er met uw contactpersoon niet uitkomen, dan bieden wij u vorlgens de daarvoor geldende richtlijnen de mogelijkheid om een klacht in te dienen. 

Met ingang van januari 2017 moeten zorginstellingen voldoen aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Zo ook wij. Daartoe hanteren wij een klachtenregeling, die deel uitmaakt van onze woonserviceovereenkomst en hebben we twee functionarissen beschikbaar. Wij zijn aangesloten bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken. 

Wanneer u een klacht indient handelen wij deze binnen zes weken af. 

De klachtenregeling van Compartijn kunt u hier downloaden.

Intussen bij Compartijn

Laatste nieuws, achter de schermen en blogs over onze huizen

Zoek op trefwoord...